Na tovar zakúpený na ROKOLOR.SK sa vzťahuje záručná doba 24 mesiacov. Ku každému tovaru je priložená faktúra, ktorá slúži ako záručný doklad.

Postup pri odstúpení od zmluvy na diaľku do 14 dní

  1. Nepoužitý tovar pripravte a bezpečne zabaľte do pôvodnej krabice (balenia).
  2. Priložte kópiu nákupného dokladu a vašu spätnú adresu.
  3. Číslo bankového účtu v tvare IBAN pre prípad vrátenia peňazí.

Postup vrátenia tovaru alebo jeho reklamácia

  1. Tovar pripravte a bezpečne zabaľte.
  2. Priložte sprievodný dopis s popisom závady
  3. Priložte kópiu nákupného dokladu a vašu spätnú adresu.
  4. Číslo bankového účtu v tvare IBAN pre prípad vrátenia peňazí.

Reklamáciu na tovar môžete uplatniť prostredníctvom nášho Formulára, ktorý bol súčasťou Vášho balíku alebo si ho môžete stiahnúť tu. Vo formulári je potrebné uviesť:

  • Dôvod reklamácie
  • Detaily produktu, ktorý si želáte reklamovať
  • Spôsob, akým si želáte v prípade schválenia reklamáciu vyriešiť:
    1. Výmenou tovaru za nový tovar
    2. Vrátením peňazí

Tovar, ktorý si želáte reklamovať nám zašlite čistý, spolu s vyplneným  formulárom na adresu

ROKOLOR s.r.o. – Hviezdoslavova 7, 091 01 Stropkov, Slovensko

Telefón: +421 908 272 033
Email: info@rokolor.sk

Pošta umožňuje zasielať balíky dvoma spôsobmi: „zaslať na adresu“ a „zaslať na poštu“. Aby bola zásielka doručená priamo k nám, zašlite ju priamo na adresu. Reklamovaný tovar je možné priniesť na uvedenú adresu aj osobne.

O vybavení reklamácie Vás budeme informovať ihneď po jej spracovaní, ktoré prebehne v čo najkratšom čase, v prípade potreby posúdenia stavu reklamovaného tovaru najneskôr do 30 dní.